No show
= No go
Enthousiast aangemeld voor een mooi evenement? Hartstikke leuk!
Niet zo leuk alleen als je vervolgens niet komt opdagen, want we rekenen op je komst.
Met 'No show = no go' laten we zien wat het effect is van 'no show'; foodwaste, onnodige kosten en teleurgestelde deelnemers die er op rekenen jou daar te zien.
No show is dus echt een 'no go'.
Toolkit
Samen zorgen we voor bewustwording en het terugdringen van no show, in de evenementenbranche en daarbuiten.
Zo kan jij mee doen:
- 1. Download onze button en / of banners
- 2. Plaats ze in je uitnodiging, emails, nieuwsbrief, op je website, etc.
- 3. Link de button / banner naar de video of deze website
Veelgestelde vragen (FAQ)
Vind de antwoorden op de meest voorkomende vragen hier.
Een no show is iemand die zich aanmeldt voor een evenement, maar zonder zich af te melden niet komt opdagen.
We vragen aandacht voor een probleem dat de hele branche en deelnemers van evenementen raakt. Dat doen we met een knipoog, maar met een serieuze boodschap.
Communicatie is key!
- Informeer deelnemers over het effect van no show
- Benadruk dat no show echt een no go is
In onze toolkit vind je allerlei hulpmiddelen die je vrij kunt gebruiken. Gebruik de hashtag #NoShowNoGo.